Tuesday 16 January 2024

I have + V3 ပြီးပြီး၊ ဖူးတယ်။ ထားတယ်။

1. I have completed the task.
ငါတာဝန် ပြီးသွားပြီ။
2. I have read the book.
ငါစာအုပ် ဖတ်ပြီးပြီ။
3. I have written the report.
ငါအစီရင်ခံစာ ရေးပြီးပြီ။
4. I have solved the puzzle.
ငါပဟေဠိကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။
5. I have cooked dinner.
ငါညစာ ချက်ပြီးပြီ။
6. I have visited the museum.
ငါပြတိုက်ကို သွားဖူးတယ်။
7. I have watched the movie.
ငါ ရုပ်ရှင်ကြည့်ဖူးတယ်။
8. I have learned the skill.
ငါကျွမ်းကျင်မှုအတတ်ပညာကို သင်ယူထားတယ်။
9. I have finished my homework.
ငါအိမ်စာတွေ လုပ်ပြီးပြီ။
10. I have fixed the car.
ငါကား ပြင်ပြီးပြီ။
11. I have cleaned the house.
ငါအိမ်ကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပြီးပြီ။
12. I have made a decision.
ငါဆုံးဖြတ်ချက်တစ်ခု ချပြီးပါပြီ။
13. I have sent the email.
ငါအီးမေးလ် ပို့ပြီးပြီ။
14. I have received the package.
ငါအထုပ်ကို လက်ခံရရှိပြီးပြီ။
15. I have studied for the exam.
ငါစာမေးပွဲအတွက် လေ့လာပြီးပြီး။
16. I have answered the question.
ငါမေးခွန်းကို ဖြေပြီးပြီ။
17. I have painted the room.
ငါအခန်းကို ဆေးသုတ်ပြီးပြီ။
18. I have organized the event.
ငါပွဲကို စီစဉ်ပြီးပြီ။
19. I have built a model.
ငါမော်ဒယ်တစ်ခု ဆောက်ပြီးပြီ။
20. I have memorized the speech.
ငါမိန့်ခွန်းကို အလွတ်ကျက်ပြီးပြီ။
21. I have designed the website.
ငါဝဘ်ဆိုဒ်ကို ဒီဇိုင်းဆွဲထားပါတယ်။
22. I have played the guitar.
ငါဂစ်တာ တီးဖူးတယ်။
23. I have chosen a career.
ငါ အသက်မွေးဝမ်းကြောင်းတစ်ခုကို ရွေးချယ်ထားတယ်။
24. I have repaired the computer.
ငါကွန်ပြူတာကို ပြင်ပြီးပြီ။
25. I have achieved my goal.
ငါ့ပန်းတိုင်ကို ငါအောင်မြင်ပြီ။
26. I have bought new shoes.
ငါဖိနပ်အသစ် ဝယ်ပြီးပြီ။
27. I have completed the course.
ငါသင်တန်း ပြီးသွားပြီ။
28. I have taken a photograph.
ငါဓာတ်ပုံ ရိုက်ပြီးပြီ။
29. I have solved the problem.
ငါပြဿနာကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။
30. I have chosen a path.
ငါလမ်းကြောင်းကို ရွေးပြီပြီး။
31. I have followed the instructions.
ငါညွှန်ကြားချက်တွေကို လိုက်နာထားတယ်။
32. I have canceled the reservation.
ငါကြိုတင်စရင်းသွင်းထားတာကို ပယ်ဖျက်လိုက်ပြီ။
33. I have tested the hypothesis.
ငါယူဆချက်ကို စမ်းသပ်ပြီးပြီ။
34. I have found the solution.
ငါအဖြေ ရှာတွေ့ပြီ။
35. I have booked the tickets.
ငါလက်မှတ်တွေ ကြိုယူထားပြီးပြီ။
36. I have updated the software.
ငါဆော့ဝဲကို မွမ်းမံပြီးပါပြီ။
37. I have analyzed the data.
ငါဒေတာကို ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာပြီးပြီ။
38. I have saved the document.
ကျွန်တော် စာရွက်စာတမ်းကို သိမ်းဆည်းပြီးပြီ။
39. I have attended the meeting.
ငါအစည်းအ​ဝေးကို တက်​​ရောက်​ပြီးပြီး။
40. I have prepared the presentation.
ကျွန်တော်တင်ပြချက်ကို ပြင်ဆင်ပြီးပြီ။
41. I have captured the moment.
အခိုက်အတန့်ကို အမိအရ ရိုက်ကူးထားတယ်။
42. I have sung the song.
ငါသီချင်း ဆိုဖူးတယ်။
43. I have upgraded the system.
ငါစနစ်ကို အဆင့်မြှင့်ပြီးပြီ။
44. I have explored new places.
ငါနေရာအသစ်တွေကို စူးစမ်းပြီးပြီ။
45. I have discovered the truth.
အမှန်တရားကို ငါရှာဖွေတွေ့ရှိပြီးပြီ။
46. I have accomplished the mission.
ငါခံယူထားသည့်တာဝန် ပြီးမြောက်ပြီ။
47. I have assembled the furniture.
ငါပရိဘောဂတွေ စုစည်းပြီးပြီ။
48. I have applied for the job.
ငါအလုပ် လျှောက်ထားတယ်။
49. I have met the deadline.
နောက်ဆုံးရက်ကို တွေ့ပြီးပြီ။
50. I have performed the experiment.
ငါစမ်းသပ်မှုကို လုပ်ပြီးပြီ။
51. I have interviewed the candidate.
ကိုယ်စားလှယ်လောင်းကို အင်တာဗျူးပြီးပြီ။
52. I have composed a song.
ငါသီချင်းတစ်ပုဒ် ရေးစပ်ထားတယ်။
53. I have installed the app.
ငါ အက်ပ်ကို ထည့်သွင်းပြီးပြီ။
54. I have negotiated the deal.
ငါ ညှိနှိုင်းပြီးပြီ။
55. I have scheduled the meeting.
ငါအစည်းအဝေးကို စီစဉ်ထားပြီးပြီ။
56. I have navigated through challenges.
ငါစိန်ခေါ်မှုတွေကို ကျော်ဖြတ်ပြီးပြီး။
57. I have achieved success.
ငအောင်မြင်မှုကို ရထားတယ်။
58. I have attended the conference.
ငါညီလာခံကို တက်ပြီးပြီး။
59. I have solved the riddle.
ငါပဟေဠိကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။
60. I have made a reservation.
ကျွန်တော်ကြိုတင်စာရင်း ပေးထားပါတယ်။
61. I have edited the video.
ငါဗီဒီယိုကို တည်းဖြတ်ပြီးပါပြီ။
62. I have researched the topic.
ခေါင်းစဉ်ကို လေ့လာထားတယ်။
63. I have greeted the guests.
ငါဧည့်သည်တွေကို နှုတ်ဆက်ပြီးပြီ။
64. I have reviewed the document.
ငါစာတမ်းကို ပြန်လည်သုံးသပ်ပြီးပြီ။
65. I have walked the dog.
66. I have designed a logo.
ငါလိုဂို ဒီဇိုင်းဆွဲပြီးပြီ။
67. I have implemented the plan.
ငါအစီအစဥ်ကို အကောင်အထည်ဖော်ပြီးပြီး။
68. I have adopted a new approach.
ငါချဉ်းကပ်မှုအသစ်ကို လက်ခံကျင့်သုံးထားတယ်။
69. I have tested the product.
ငါထုတ်ကုန်ကို စမ်းသပ်ပြီးပြီ။
70. I have presented the idea.
ငါစိတ်ကူးကို တင်ပြပြီးပြီး။
71. I have published the article.
ငါဆောင်းပါးကို ထုတ်ဝေပြီးပြီ။
72. I have initiated the project.
ငါပရောဂျက်ကို စလုပ်ထားတယ်။
73. I have created a playlist.
ငါအစီအစဉ်တစ်ခု ဖန်တီးထားတယ်။
74. I have composed a poem.
ငါကဗျာတစ်ပုဒ် ရေးဖူးတယ်။
75. I have achieved a milestone.
ငါမှတ်တိုင်တစ်ခု အောင်မြင်ပြီးပြီ။
76. I have mastered the skill.
ငါ အတတ်ပညာကို ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်ထားတယ်။
77. I have solved the mystery.
ငါပဟေဠိကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။
78. I have faced the challenge.
ငါ စိန်ခေါ်မှုကို ငါရင်ဆိုင်ထားတယ်။
79. I have learned from experience.
အတွေ့အကြုံကနေ သင်ယူထားတယ်။
80. I have formulated a strategy.
ငါ ဗျူဟာတစ်ခု ရေးဆွဲထားတယ်။
81. I have captured the essence.
အနှစ်သာရကို အမိအရ ရိုက်ထားတယ်။
82. I have conquered the fear.
ငါ အကြောက်တရားကို အနိုင်ယူပြီးပြီ။
83. I have grasped the concept.
ငါသဘောတရားကို ဆုပ်ကိုင်ထားပြီးပြီ။
84. I have handled the situation.
အခြေအနေကို ကိုင်တွယ်ပြီးပြီ။
85. I have adopted a healthy habit.
ကျန်းမာရေးနဲ့ ညီညွတ်တဲ့ အလေ့အကျင့်ကို ကျင့်သုံးထားတယ်။
86. I have drafted the proposal.
ကျွန်တော် အဆိုပြုချက် ရေးဆွဲပြီးပြီ။
87. I have executed the plan.
ငါအစီအစဥ်ကို အကောင်အထည်ဖော်ပြီးပြီး။
88. I have adapted to change.
ပြောင်းလဲဖို့ နေသားတကျ ဖြစ်လာပြီး။
89. I have celebrated the victory.
ငါ အောင်ပွဲခံ​ပြီးပြီး။
90. I have embraced the opportunity.
ငါအခွင့်အရေးကို လက်ခံယုံကြည်ထားတယ်။
91. I have welcomed the change.
ငါ အပြောင်းအလဲကို ကြိုဆိုပါတယ်။
92. I have responded to feedback.
ငါအကြံပြုချက်ကို တုံ့ပြန်ပြီးပြီ။
93. I have initiated a discussion.
ဆွေးနွေးမှုတစ်ခုကို အစပျိုးထားတယ်။
94. I have recorded the podcast.
ငါ ပေါ့တ်ကာစ်ကို မှတ်တမ်းတင်ထားပါတယ်။
95. I have maintained focus.
ငါ အာရုံစူးစိုက်မှုကို အာရုံကို ထိန်းထားရတယ်။
96. I have demonstrated skills.
ငါ အတတ်ပညာကို သရုပ်ပြပြီးပြီး။
97. I have launched the product.
ငါ ထုတ်ကုန်ကို စတင်ဖြန့်ဖြူးပြီးပြီး။
98. I have overcome obstacles.
ငါအတားအဆီးတွေကို ကျော်ဖြတ်ပြီးပြီ။
99. I have enjoyed the journey.
ငါခရီးကို သဘောရှိ ပျော်ပြီးပြီး။
100. I have enriched my knowledge.
ငါ ကြွယ်ဝလာတယ်။

No comments:

Post a Comment